لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس 3 - 1 کپنهاگن ! گزارش زنده

یوونتوس 3 - 1 کپنهاگن ! گزارش زنده

بی توجهی های شبکه ی سوم و شبکه ی ورزش به تیم یوونتوس ایتالیا همچنان ادامه دارد و این داستان سابقه ای چندین ساله دارد. یوونتوس دات ای ار همانند همیشه با گزارش مستقیم این دیدار در خدمت شما عزیزان می باشد.

گزارش زنده بازی ها از طریق برنامه raid call

برای پیگیری مسابقات یوونتوس از طریق برنامه ی RaidCall ، به صورت زیر اقدام کنید :

1. ابتدا جدید ترین ورژن برنامه ی RaidCall را از سایت www.raidcall.com دانلود کنید. توجه داشته باشید که باید به صورت مداوم برای تهیه ی نسخه ی جدید اقدام کنید تا برای استفاده از این برنامه دچار مشکل نشوید.

2. پس از نصب برنامه ، اقدام به ساختن یک Acount از طریق خود برنامه ی RaidCall نمایید. پس از نصب برنامه را باز کنید. سپس به صورت زیر عمل کنید :

بر روی گزینه Create a new RaidCall account کلیک کنید.

Account Name : نام Account شما خواهد بود. در صورتی که کاربری قبلاً نام مورد نظر شما را انتخاب کرده باشد ، دیگر قادر به انتخاب آن نام نخواهید بود. نامی که برای پر کردن Account Name می خواهید استفاده کنید ، حداقل باید 5 کاراکتر و حداکثر 25 کاراکتر باشد ، همچنین برای انتخاب این اسم نمی توانید از دکمه ی Space استفاده کنید. Account Name شما باید بدون فاصله نوشته شود.

Nick Name : نام مستعار شما در RaidCall خواهد بود. برای انتخاب این نام ، هیچ محدودیتی جز این که تعداد کاراکترهای آن بین 2 تا 16 عدد باشد ندارید.

Password : رمز عبوری که انتخاب می کنید باید بین 6 تا 20 کاراکتر باشد.

Email : ایمیل شما باید حتماً معتبر باشد. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید از طریق این آدرس ایمیل می توانید نسبت به بازیابی آن اقدام کنید.

3. پس از Log in کردن در برنامه ی RaidCall برای شنیدن گزارش زنده ی بازی های یوونتوس باید به Room اختصاصی Juventus Live مراجعه کنید.

در کادر Enter a Group ID ، عدد 571209 را که ID Gruop مورد نظر ماست را وارد کنید. اکنون می توانید به صورت زنده و لحظه به لحظه بازی های یوونتوس را بشنوید.

مشخصات این مسابقه :
یوونتوس - کپنهاگن
گزارشگر : سپهر محمدی
نام روم: Juventus Live
ID group:571209
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: